Gili Trawagan, 29 juni

Idag vaknade jag tidigt i vanlig ordning men Nicole kände sig inte så kry så jag och min bok njöt av hotellets frukost på vår uteplats. En simpel omelett, färsk pressad juice och lite frukt bjöds det på. Inte det mest fancy men kärleken som de bakar in är fantastisk. Detta hotellet är mer som ett homestay. Vi bor på familjens område, fem rum där familjen hjälps åt med allt! Mycket trevligt ställe! 

När jag fått liv i Nicole tog vi oss ner till stranden. Men idag skiner solen från en klarblå himmel och det är på tok för varmt att ligga i solen. Det är även ganska mycket vågor vilket gjorde att vi drog oss tillbaka från stranden och flirtade in oss på ett hotell med pool. Under parasollerna tog vi en tupplur, några svalkande dopp i poolen, njöt av både musik och bra läsning innan vi blev bjudna på nachos. Ungefär så såg hela vår dag ut. Slitna själar tog vi oss sen till The Banyan Cafe för att äta kvällsmat. Inte något exceptionellt här heller men mat var det och gott var det. För att göra något av dagen tillät vi oss att ännu en gång gå vilse bland alla små gator här finns och se lite mer av vad ön har att erbjuda! 

Kvällen spenderade vi på vårt hotell med att titta på film. Eller ja, titta och titta, ligger man i sängen och ska titta på lilla datorn är det givet för Sanna Persson att man slumrar till. En lugn och mycket skön dag som var välbehövlig efter vårt väldigt busy liv nu av att göra ingenting! Jag antar att de är det man kallar semester! 



Everyday, Indonesien | |
#1 - - Inger persson:

NJUT AV LIVET ....det går ej i repris.!!!!!

Upp